Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Ομοβροντία ανακοινώσεων, χτυπάν χαρμόσυνα οι καμπάνες, όλοι σπεύδουν να πάρουν τρόπαιο την νίκη,του αυτονόητου,την απόδοση των δεδουλευμένων

Συγχαρητήρια λοιπόν σε όποιον συνέβαλε στην κοινή λογική . . 
Δεν είδα όμως τον ίδιο ζήλο να αναδείξουν συνάδελφε το προβλημά σου όταν πρώτος σου είπα μην περιμένεις να πάει 20 Δεκεμβρίου για να μάθεις πως τα νυχτοκάματα προγενέστερων μηνών δεν θα σου αποδοθούν ούτε αυτό το μήνα που έτσι και αλλιώς οι ανάγκες οικογενειακού προϋπολογισμού είναι αυξημένες.Δεν είδα καμία άλλη παράταξη πλην της ΑΣΠΑ να βγάζει ανακοίνωση για το πρόβλημα που ανέκυψε. Εύχομαι αυτές οι κακές Κασσάνδρες να κρατήσουν ξύπνιους τους σημερινούς τροπαιούχους. 
Πάρτε λοιπόν την νίκη πανυγηρήστε την όπως επιθυμείτε.
Ένα πράγμα όμως δεν μπορείτε να κερδίσετε,την συνείδηση των συναδέλφων για τον αγωνιστικό σας οίστρο. . 
Θα είμαι πάντα εδώ να καυτηριάζω τα κακώς πεπραγμένα σας και να σας διαβιβάζω την άποψη των συναδέλφων του πεζοδρομίου. Εκεί που ίσως έχετε καιρό να παρευρεθείτε και να αφουγκραστείτε πως εκτός από τα οικονομικά αιτήματα που οι παρεμβάσεις είναι περιορισμένες ,υπάρχουν και θεσμικά ζητήματα που δεν βλέπω να ασχολείστε.
Η καθημερινότητα των συναδέλφων είναι δύσκολη και πραγματικά ανέξοδα μπορεί να γίνει καλύτερη αρκεί να ασχοληθούμε. 
Στα τέσσερα χρόνια συνδικαλιστικής μου παρουσίας έχω μάθει να οραματίζομαι, να βάζω στόχους, να θέλω να φτάσω στην κορυφή έτσι ώστε ο λοφίσκος που σήμερα κατακτήσατε να μου φαίνεται αφετηρία.
Από πότε σαν εργασιακή ομάδα έχουμε να ζητήσουμε αναπροσαρμογή της πέραν του πενθημέρου αποζημίωσης.
Κύριοι πρωταγωνιστές της βουβής κωμωδίας χαρακτηρίστε με όπως σας βολεύει από λαϊκιστή μέχρι αιθεροβάμων,όμως δεν θα μπορέσετε να αποδομήσετε την αγωνιστική εικόνα που έχουν οι συνάδελφοι για την στέγη μου την ΑΣΠΑ και για εμένα προσωπικά.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕΧΛΙΒΑΝΑΚΗΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΠΟΑΣΥ
ΤΑΚΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΜΕΛΟΣ ΑΣΠΑ