Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

Ευχαριστήρια επιστολή πολίτη προς Αστυνομικό της ομάδας ΔΙΑΣ

Σήμερα μας απέστειλε πολίτης μία επιστολή την οποία και μας ζήτησε να την δημοσιοποιήσουμε , θέλοντας να ευχαριστήσει δημόσια Αστυνομικό της ομάδας ΔΙΑΣ. Εμείς, απλά παραθέτουμε την επιστολή κρατώντας την ανωνυμία του συναδέλφου για ευνόητους λόγους.
Ονομάζομαι ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Αριστείδης είμαι ηλικίας 85 ετών και σας αποστέλλω αυτήν την επιστολή, θέλοντας να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Αστυνομικό Κ.Δ. που
υπηρετεί στην ομάδα ΔΙΑΣ και ο οποίος  με την συμπεριφορά του και τις πράξεις του τίμησε στο έπακρο την στολή που φοράει και το σώμα της ΕΛ.Α.Σ.
Μεσημεριανές ώρες την 18/02/2015 ημέρα Τετάρτη στην περιοχή της Νεάπολης , κατευθυνόμουν προς την οικία μου , όταν με πλησιάζει ένας νεαρός και προσπαθεί να μου αποσπάσει με βία το πορτοφόλι μου. Εγώ αντιστέκομαι όσο μπορώ και καλώ σε βοήθεια. Στις φωνές μου ανταποκρίνεται ένας νεαρός ο οποίος ακινητοποιεί τον δράστη και με την συνδρομή της ομάδας ΔΙΑΣ που κατέφθασε άμεσα στο σημείο, συλλαμβάνουν τον δράστη. Σημειωτέον ο νεαρός ήταν αλβανικής καταγωγής και ήταν Δόκιμος Αστυνομικός στην χώρα του. 
Μέχρι εδώ λογικό είναι να σας φαίνεται ένα συνηθισμένο περιστατικό. Η συμπεριφορά όμως του Αστυνομικού της ομάδας ΔΙΑΣ μετά το τέλος της υπηρεσίας του είναι αυτή που με άφησε άφωνο.
Μετά το τέλος της υπηρεσίας του ο νεαρός  Αστυνομικός με επισκέπτεται στην οικία μου με δική του πρωτοβουλία , καλεί ασθενοφόρο όπου με μεταφέρουν στο εφημερεύον Νοσοκομείο "ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ" για να μου παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες. Στη συνέχεια με μετέφερε και πάλι στην οικία μου με ταξί, τα κόμιστρα του οποίου πλήρωσε ο ίδιος. Φτάνοντας στην οικία μου με καληνύχτισε, μου ευχήθηκε καλή ανάρρωση και μου έδωσε τον αριθμό του κινητού του λέγοντας μου να μην διστάσω να του τηλεφωνήσω  αν χρειαστώ το οτιδήποτε και μου υποσχέθηκε ότι και ο ίδιος θα με επισκεφθεί ξανά.
Σε ευχαριστώ πολύ Κ.Δ..Τέτοιες συμπεριφορές τιμούν το σώμα της ΕΛ.ΑΣ.!
Εμείς το μόνο που έχουμε να πούμε είναι ένα μεγάλο μπράβο στον Συνάδελφο μας!

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ 
ΝΕΑΠΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ