Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

ΜΕ ΤΟ ΦΤΩΧΟ ΜΟΥ ΤΟ ΜΥΑΛΟ....

ΜΕ ΤΟ ΦΤΩΧΟ ΜΟΥ ΤΟ ΜΥΑΛΟ

-Δεν είμαι οικονομολόγος. Δεν έχω πτυχίο που να σχετίζεται με οποιαδήποτε οικονομική επιστήμη ή δραστηριότητα. Είμαι ένας απλός αστυνομικός που υπηρετεί στην Υ.ΜΕ.Τ. Θεσσαλονίκης, είμαι σύζυγος, πατέρας και προσπαθώ να τα φέρω βόλτα κάθε μήνα, όπως άλλωστε  όλοι μας.
 -Το γεγονός αυτό δεν σημαίνει ότι δεν βλέπω την κοροϊδία. Δέχομαι ότι η χώρα έπρεπε να μπει στο μνημόνιο. Δέχομαι ότι η πατρίδα βρίσκεται στην δεινή, οικονομική θέση και απαιτούνται θυσίες. Αυτό που δεν
δέχομαι είναι να ξυπνάω κάθε πρωί και να ακούω για κάποιο καινούριο φοροεισπρακτικό μέτρο. Δεν δέχομαι να είμαι η εύκολη λύση της κάθε κυβέρνησης για εξεύρεση χρημάτων. Δεν δέχομαι να πληρώνω κάθε τρεις και λίγο ένα καινούριο φορολογικό χαράτσι, που στερεί από εμένα και την οικογένειά μου μια αξιοπρεπή διαβίωση. Και δεν τα δέχομαι όχι γιατί δεν αγαπώ την πατρίδα μου, ή γιατί δεν έχω συναίσθηση του καθήκοντος ή των ευθυνών μου.
 -Δεν τα δέχομαι γιατί δυο χρόνια τώρα το ανέκδοτο της προηγούμενης κυβέρνησης είναι η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας. Αφήνω όμως στην άκρη θέματα αποκρατικοποιήσεων και αξιοποιήσεων κρατικών ακινήτων και έρχομαι στα καθ' ημάς. Πέρυσι τέτοιο καιρό σε άρθρο μου στην εφημερίδα της Ένωσης αναφερόμουνα στο 1.750.000 € που δαπανά το Ελληνικό δημόσιο για ενοικίαση κτηρίων προς στέγαση αστυνομικών υπηρεσιών. Είδατε εσείς κάποια συγχώνευση υπηρεσιών? Είδατε να μετακινείται κάποια υπηρεσία σε κρατικό οίκημα για να αποφευχθεί η πληρωμή έστω και ενός χρυσού ενοικίου? Φυσικά και όχι.
 -Πόσα χρήματα όμως θα εξοικονομηθούν με την μείωση – συγχώνευση μόνο των αστυνομικών υπηρεσιών στο Νομό Θεσσαλονίκης? Δεν ξέρω ακριβώς. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι θα εξασφαλιστούν χρήματα από τα ενοίκια, τα λειτουργικά έξοδα (ηλεκτρικό, θέρμανση, τηλέφωνα, ΕΛ.ΤΑ. κλπ.), θα μειωθεί η γραφειοκρατία και, κυρίως, θα εξοικονομηθούν εκατοντάδες εργατοώρες από προσωπικό που απασχολείται στην γραμματειακή υποστήριξη και τη φρούρηση των συγκεκριμένων υπηρεσιών. Αυτό αυτομάτως θα επιφέρει και συμμάζεμα στις οργανικές θέσεις της Γ.Α.Δ.Θ. οι οποίες σαφώς και θα μειωθούν.
 -Αγαπητοί Συνάδελφοι έχουμε φτάσει στο σημείο τα περισσότερα Α.Τ. να λειτουργούν ως κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών. Όταν κάποιοι θα καταλάβουν ότι πρώτα είναι η ασφάλεια του πολίτη και μετά η εξυπηρέτησή του, τότε κάτι μπορεί να γίνει. Κυρίως όμως θα πρέπει να καταλάβουν οι αρμόδιοι και κυρίως οι κυβερνώντες, ότι το κτήριο δεν πρόκειται ποτέ να βγάλει ποδαράκια και να πάει να επιληφθεί σε ένα θέμα αστυνομικού ενδιαφέροντος. Θα πάει το περιπολικό και οι αστυνομικοί που το επανδρώνουν. Η προηγούμενη κυβέρνηση κατάφερε και αφάνισε τα κονδύλια συντήρησης των οχημάτων και ευτέλισε τους μισθούς των αστυνομικών. Πώς λοιπόν θα μπορούσε να πείσει το φτωχό μου μυαλό ότι νοιάζεται για τον αστυνομικό και τον πολίτη; Πώς να πείσει το φτωχό μου μυαλό ότι πραγματικά νοιαζόταν για την πατρίδα; Γιατί η πατρίδα δεν είναι μια αφηρημένη έννοια. Είναι μια ιδέα που την μετουσιώνουν οι άνθρωποι που την κατοικούν. Οι πολίτες και οι αστυνομικοί που προανέφερα. Ελπίζω και εύχομαι η νέα κυβέρνηση και κάθε επόμενη κυβέρνηση, να έχει συναίσθηση του όρου πατρίδα και επιτέλους να ασχοληθεί σοβαρά και όχι επιδερμικά με την Αστυνομία και κατ΄ επέκταση με το αγαθό της ασφάλειας του πολίτη, το οποίο δεν έχει χρώματα και παρατάξεις. Κάτι το οποίο πρεσβεύει και η Α.Σ.Π.Α., όχι χρώματα… όχι παρατάξεις… 







ΚΟΣΜΙΔΗΣ Παναγιώτης


Γραμματέας της Ελεγκτικής


Επιτροπής της Ε.Α.Υ.Ν.Θ.